lördag 20 april 2013

Trötta på krokusar?


Det visas krokusar i många bloggar och många ursäktar sig med att "jag vet att det blivit många foton - men bara ett till" eller "hoppas ni inte har tröttnat" ...
Om ni läser samma bloggar som jag... och min ... ja, bered er då! För mina har inte kommit längre än så här:



Så det kan bli några krokusfoton till i bloggosfären ;)

Men imorgon ska vi på blåsippejakt!

Och nya leksaken? Ja, det var sambon som ville ha den andra kameran för sig själv och inhandlade en bättre begagnad Nikon D7000! Han är rätt käck den här sambon :) Men det är ingen idé att trängas, han är min!


Nu försvann några kommentarer ur detta inlägg, och det tidigare, för att jag tog bort kopplingen till Google+. Ngn kunde inte kommentera längre och någon annan var inte längre anonym, vilket man kanske vill vara - Men, som liten varning; har ni ett googlekonto med ert vanliga namn och ett nick ni använder i bloggvärlden i vanliga fall så kommer det riktiga synas mer och mer när bloggare kopplar sina konton till Google+. 



7 kommentarer:

  1. Hej Eva!

    Nu kan jag plötsligt inte kommentera hos dig längre. Jag har varken Google-konto eller Google+. Vad jag tänkte säga är din bild är KANONBRA! Även om jag har svårt för både insekter och allt som kryper, så ser larven så himla söt ut. Det är verkligen inte alltid så lätt att se vad som är ögon på dessa småkryp.

    Hälsningar Mona

    SvaraRadera
  2. Krokusar, vårblommor, tar hur många bilder som helst på dem :)Det har varit en lååång vinter och inga blommor så man jublar när man ser dem! Måste erkänna att jag aldrig sett en blosippa någonstans i skogen. Aldrig!! Och det skulle jag gärna vilja. Ha en kanon dag!

    SvaraRadera
  3. Vårblommor kan det aldrig bli för mycket av de sprider härliga vårkänslor var de än poppar upp.

    SvaraRadera
  4. Bring ´em on! säger jag bara. Vi klarar nog det. :) Och jag gillar krokusar ju.

    SvaraRadera
  5. Krokus är å andra sidan ett riktigt bra rockband..rekommenderas av undertecknad med varmt hjärta .)

    SvaraRadera
  6. Ja din krokus är då lika utvecklad som min var i förrgår. Men efter helgens sol tror jag nog att den har maat upp sig några millimeter;-)
    Tack för varningen. Du är duktig du!

    SvaraRadera