lördag 20 december 2014

Fototriss - juldetaljer




















35 kommentarer:

  1. Hei
    Så flotte juledetaljer du viser! Ønsker deg en fin jul.

    Vivi

    SvaraRadera
  2. Julen finns nog hos oss alla just nu...julmys.

    Tjingelingen och GOD JUL .

    SvaraRadera
  3. Säger inte nej till något på bilden, men julpyntet tenderar att mer och mer för varje år att stanna kvar i lådorna. God Jul!

    SvaraRadera
  4. De där käpparna gillar mina barnbarn de äter upp dom på plundringen. En riktig jultriss
    Ha det gott i jul
    Kram Meta

    SvaraRadera
  5. Bild ett blir min favorit och får mej
    att bli sugen på polkagrisar;-)
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  6. Jättefina juldetaljer. Ett gott(!) hjärta har du också :).

    SvaraRadera
  7. Mycket vackert! Nu vart jag sugen att knapra på polkagrisar ;) God Jul Eva!

    SvaraRadera
  8. Härliga juldetaljer! Hjärtan kan jag inte motstå men kulorna är också mycket fina! Det jag menar är att du har en toppentriss!
    Önskar dig en fin sista adventssöndag! Snart är det jul!

    SvaraRadera
  9. Oj vackra färger och detaljer. God Jul !

    SvaraRadera
  10. Ohh, det glittrar! Jag älskar glitter!

    SvaraRadera
  11. Önskar dig en fin 4:e advent!//Kram!

    SvaraRadera
  12. Fint trissat! Julstämningen hos mej stiger hela tiden tack vare trissar som din! :) Nu iväg till jobbet för att halka runt på landsbygden i tio timmar!
    Ha en skön kväll!

    SvaraRadera
  13. Jättefina juldetaljsbilder. GILLAS!

    SvaraRadera
  14. 2an är min favorit... Men fina alla tre... Jag hoppas att julhelgen blir trevlig!

    SvaraRadera
  15. Otroligt vackra foton. Å om jag ska få välja en favo så får det bli tvåan.

    SvaraRadera
  16. Oh, så snyggt det här blev! :) Börjar dessutom längta efter polkagrisar!! :)
    Berit E

    SvaraRadera
  17. Vackra bilder på dina juldetaljer. :)

    SvaraRadera
  18. Fina trissar!
    Polkagrishjärtat som du har gjort *underbart fint*
    God Jul & Gott Nytt År till dig och de dina/ kram

    SvaraRadera
  19. Fina trissbilder. Min favorit är sista bilden, så härligt med alla färger och hur hela bilden fylls ut av julkulorna. Vackert.

    SvaraRadera
  20. Härligt trissat önskar dig en God Jul

    SvaraRadera
  21. Så fint med polkahjärtat och så läckert att den rosa färgen går igen i dina vackra bilder. God-Jul!

    SvaraRadera
  22. Vilken mysig triss. Verkligen julkänsla den väcker.

    SvaraRadera
  23. Här var det sig riktig julstämning, bra trissat!

    SvaraRadera
  24. Det ligger en uns av julmystik och förväntan i bilderna.
    /Kiki

    SvaraRadera
  25. En smällkaramell av detaljer inför julen, fin triss! God Jul!

    SvaraRadera
  26. Jul och hjärtan! Önskar dig en riktigt god jul! Kram

    SvaraRadera
  27. Fantastic photos of the Christmas time. Really wonderful !
    Best regards, Synnöve

    SvaraRadera