lördag 6 december 2014

Fototriss - Vitt















36 kommentarer:

  1. En vit, stilren och vacker triss! Snyggt trissat :)

    SvaraRadera
  2. Ja här var det vitt och fint, ugglan blir min favorit;-)
    Ha en skön andra advent;-)

    SvaraRadera
  3. Åh en sån vit och fin uggla :) Bra trissat :)

    SvaraRadera
  4. Det är mycket som kan vara vitt. Så enkelt som en servett kan det vara.

    SvaraRadera
  5. Enkel, ren och fin triss! Ägget med sin ovala form blir min favorit!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Form och färg i en fin blandning! Snyggt trissat. Jag hoppas det 1. ska snöa här, 2. jag ska orka ut och fota...

    SvaraRadera
  7. Ugglan är väl symbolen för klokhet. Japp, det är den. Åsså har vi ägget och den stora frågan vem som var först - ägget eller hönan.
    Till sist det vita pappret som man kan linda in både ugglan och ägget i.

    Gillar din triss för där kommer min livliga fantasi helt till sin rätt:-)

    SvaraRadera
  8. Här ser vi vitt på riktigt :)

    SvaraRadera
  9. Verkligen vitt....
    Ägget blir min favorit.

    SvaraRadera
  10. Inga krusiduller - bara rent och vackert vitt.
    Så snyggt!
    Berit E

    SvaraRadera
  11. Vitt ger en sofistikerad tuch to it.
    Niiiiiice.
    /Kiki

    SvaraRadera
  12. Nej ingen snö, vill med ha, som du säger den lyser upp lite. Så hoppas den iaf kommer till julafton :)

    Ugglan är så fin! :)

    SvaraRadera
  13. Bra tänkt i din triss.
    Ha en fin söndag
    Meta

    SvaraRadera
  14. Det enkla är vackert som här :)
    http://foto.rudenius.se/2014/12/swaying-walls-of-stone

    SvaraRadera
  15. Et hvitt, krøllete ark: Det var det tøffeste trissbildet jeg har sett i denne omgangen! Kari

    SvaraRadera
  16. Här var det minsann vitt....och rent! Snyggt tolkat!

    Ha en skön andra advent!

    SvaraRadera
  17. Wow för äggbilden ... bara så konstnärligt läckert med ljus och allt.
    Fina trissar allihopa men ... ägget ;.)
    /kram

    SvaraRadera
  18. Ugglan där gillade jag...klok som en uggla sa man ju alltid om folk förr i tiden...får skaffa en att ha på hyllan så jag åtminstone kan få lite inspiration ;)

    Ha de bäst :)

    SvaraRadera
  19. Ja, här var det vitt minsann! Tänk att ett foto på ett ägg kan bli så fint! :)

    SvaraRadera
  20. Härlig triss! Gillar ugglan!

    SvaraRadera
  21. Kanon säger jag bara, du kommer jämnt med de smartaste av idéerna :-)

    SvaraRadera
  22. Vilken lysande tolkning du kommer med! Men så är du en mästare på att tänka "utanför boxen". ;) Gillar stenskarpt.

    SvaraRadera
  23. Japp, det var vitt, enkelt och fyndigt :D

    SvaraRadera
  24. Snyggt och kreativt. Gillar det skrynkliga papperet. Här blev det också trissat idag. numera tillhör det ovanligheterna men jag blev såååå sugen på temat:=)

    SvaraRadera
  25. Här fastnar jag direkt för ägget med skuggan på nyanserat underlag ! Såå supersnyggt !!
    Det skrynkliga papperet är ett bevis på kreativitet i all enkelhet och den där ugglan sticker ut en aning.
    En jättefin triss kort o gott och väldigt karakteristisk hos Eva ;-)

    SvaraRadera
  26. Fine kvite motiv.
    Eg likar den kloke ugla best :)

    SvaraRadera
  27. Fint trissat, ugglan blir min favorit!

    SvaraRadera
  28. Åhh, jag älskar din uggla :)

    SvaraRadera
  29. Ägget är ju jätteläckert! Och det skrynkliga papperet får mig att tänka på en berättelse som du kanske testat med barnen i kyrkan. Man ger barnen ett papper, varje gång de viker/skrynklar till papperet så motsvarar de att man säger något elakt till någon annan. Barnen får vika/skrynkla papperet mer o mer. Sen ångrar man sig och vill ta bort all elakhet, man slätar ut papperet. Men ett skrynkligt papper går ju liksom inte att släta ut, precis som ärren i själen finns kvar om någon varit elak, även om den säger förlåt efteråt. Kommer inte ihåg allt exakt men på ett ungefär. Tänkvärt!

    SvaraRadera
  30. Japp. Vitt så det förslår! Tänk att kunna fotografera ett vitt papper så att det både förblir vitt och samtidigt intressant!

    SvaraRadera
  31. Det blir fina bilder av och med ägg.

    SvaraRadera
  32. Du hade ocksà en vit fàgel ser jag... Finurliga bilder!

    SvaraRadera
  33. Här var det härligt riktigt fint vitt. Så söt uggla och ägget blev snyggt det också :).

    SvaraRadera
  34. Enkelt och stilrent! Snyggt!

    SvaraRadera
  35. Underbara bilder! Så duktiga ni är alla, suck... Ägget är ett litet konstverk!
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera