onsdag 3 december 2014

Ljus






Onsdagstema






22 kommentarer:

  1. Härliga färger i din bild, blir lite nyfiken på vad det är i bakgrunden.

    SvaraRadera
  2. Gillar färgerna och det blir så spännande ann man inte vet vad som döljer sig :)

    SvaraRadera
  3. Skönt med så många fina färger mot den mörka bakgrunden! En riktigt spännande bild!

    SvaraRadera
  4. Så himla läckert! Färgerna är härliga! Ja, och vad gömmer sig bakom där, det är frågan;-)

    SvaraRadera
  5. Så läcker bild, den tilltalar mig i mörkret som vi befinner oss i nu :)

    SvaraRadera
  6. Och hur har du fått till denna bild?? Den är hur läcker som helst, spännande och skön att titta på!

    SvaraRadera
  7. Så vackert Eva. Både bild och ord. Jag tar det med mig denna onsdag och hoppas att du får en strålande fin dag.♥

    Kram

    SvaraRadera
  8. Vi kanske ska testa att klippa ihop våra bilder, kanske var vi på samma plats vid fototillfället... hehe, jättefint, visst är det kul att fånga ljuset på ett annorlunda sätt :-)

    SvaraRadera
  9. Man får se till att mörkret aldrig tar överhanden..:) Vackert med alla dessa ljuspunkter - fiint!
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  10. Blir nyfiken på hur du gjort här för att skapa de vackra fägerna mot det svarta. Snyggt blev det och mörkret må aldrig ta överhand. Ha en fin fortsatt onsdag Eva.

    SvaraRadera
  11. Inspirerande och kreativt. Snyggt!

    SvaraRadera
  12. Det är häftigt med dessa bilder tycker jag. tänker på barndommens karameller också
    Ha en fin dag
    Meta

    SvaraRadera
  13. Som små lätta såpbubblor av ljus och färg. Då kan ljuset omöjligen ta överhanden.

    SvaraRadera
  14. Vilket vackert foto med fin text. Bibeltext tycker jag det låter som, men jag kan inte placera den...

    SvaraRadera
  15. Häftigt. Himla vackert! Kommer ihåg att många testade att skapa dessa ljusreflexer för några år sedan. Fin text därtill. Gillar jag också!

    SvaraRadera
  16. En väldigt passande text denna politiskt laddade dag. Och vacker bild därtill!

    SvaraRadera
  17. Skönt att höra och härligt ljus.
    /Kiki
    Svar: Mina fåglar kommer snart vara till salu, återkom gärna.

    SvaraRadera
  18. Så fin bild och även ord.

    SvaraRadera
  19. Helt klart en inspererande bild för mig: Det gäller att se det positiva i mörkret :)

    SvaraRadera