onsdag 17 december 2014

Min typ av jul





Onsdagstema
Julskyltning







11 kommentarer:

  1. Den delen av julfirandet har många glömt bort, i stället gäller stress, mat och julklappar!

    SvaraRadera
  2. Det er vel kanskje det man burde fokusere på. Ikke alt det andre?
    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  3. Eftersom du jobbar inom Svenska Kyrkan förstår jag att det är din typ av jul...

    SvaraRadera
  4. Ja jag kan sakna forna tiders julottor. Annars ligger Midvinterblotet och firandet av solens återkomst närmare min jul. Sån tur att vi alla kan få vara olika och gilla att vi är det. Jag gillar olika :)

    SvaraRadera
  5. Jag är hopplöst gammalmodig. Jag vill ha den gamla, poetiskt vackra och obegripliga bibeltexten!

    SvaraRadera
  6. Själv har fastnat vid några dokumentär som bland annat handlar om Bibeln och delar av den som inte är med. Mycket intressant!

    SvaraRadera
  7. Hm... jag är ju inte riktig så där troende,
    men det vet du säkert...sagan om, går jag igång på också.
    Vem vet ???

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  8. En vackert text! Och allt julen egentligen behöver!

    SvaraRadera
  9. Kollade ett julspel idag.
    /Kiki

    SvaraRadera
  10. Allt vad julen handlar om :)

    SvaraRadera