tisdag 30 december 2014

Nyårslöften?





"Nyårslöften är till för att brytas" - så vet jag många som tänker. Andra avger löften som kommer att bli ångestfyllda ok innan februari. Vitsen?
Här blir det inga löften, men kanske en och annan förhoppning. För med ett nytt år helt orörd framför sig kan man ju inte annat än undra och hoppas över hur det kommer bli. Den underbart ologiska hjärnan tänker; ny almanacka = nya chanser! :) 

Hur gör ni? Ger ni nyårslöften?


Önskar er alla ett Gott Slut på 2014! 









3 kommentarer:

  1. Jag har faktiskt inte tänkt på några, men det kanske vore idé. Kanske sitta lite mindre vid datorn och öva lite mer på orgeln och pianot.
    Kram från Ingrid

    SvaraRadera
  2. Aldrig löften, men gärna förhoppningar som du skriver, eller kanske mera mål. Mål för privata livet med träning och så, mål för firman mm.
    Hoppas du hade en skön jul och ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!

    SvaraRadera
  3. Nyårslöfte är inget för mig, eftersom jag bryter det :) Själv brukar önska men inga löfte. Gott nytt år!

    SvaraRadera