måndag 22 december 2014

Tacksamhet ... and what if


Under den här bilden återkommer, (nästan) varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. Gör du något liknande? Nämn det gärna i en kommentar :)  Tillsammans gör vi vardagen ljusare!


3261 – 3291


Trevliga möten
min fina, färdiga, LEGO-VW-buss
färdigskrivna julkort
återträffar med sköna människor
julbord med arbetskamrater och kollegor (jo, det finns en skillnad)
trevlig julavslutning med fotoklubben
julmys med barnen i mina grupper
en vecka utan kvällsjobb – det lackar mot jul
tvättmaskin
vila
tomtar i ett påskägg (lång historia)
bokfrukost (nej, jag äter inte böcker – men jag slukar dem, förvisso)
att visa uppskattning
hyacinter
julmarknad med god stämning
vackra träfigurer
varmt, färskt, bröd
julblomma
sovmorgon
marknadsgodis
julkärve
filmkväll i hemmasoffan
världens finaste sambo
julkrubbegudstjänst med udda bemanning och fnittrig minior-kör
en fantastisk, ideell, medarbetare
att dela
fnitter
levande ljus
bra serier
julläsning
livet – rätt och slätt




1 kommentar:

  1. Gulligt citat och jag liksom känner med dig i din tacksamhet.
    God Jul
    /Kiki

    SvaraRadera