måndag 1 juni 2015

Tacksamhet ... and an illustrated quote


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!


3827 – 3855

bilservice
flyttkartonger
snygga bilar
att ha råd att handla mat
bra tandläkare
butterkaka
kvällsfika
flytteffektivitet
trevligt genrep
familjepizzor
sockerkickar (de behövs ibland)
paket
långledig morgon
mer trevligt genrep
överraska med födelsedagstårta
fransk nougat
goa konfirmander
korv & mos
doften av liljekonvalj
försiktig chaufför i ösregnet
bokläsardag
årets första rabarberpaj
egen gräslök
bokvinst på goodreads
roliga grejer från Coolstuff (ska skriva mer)
röd ros
någons beslut och lättnad
kvällen innan ledig måndag
mors dags-meddelande








5 kommentarer:

  1. Vilken underbar lista med massa fina saker, och njutning av mat och dofter
    Bokvinst :) då är vi två jag vann också en bok, blev så glad
    rabarberpaj med vanijsås är ju så gott
    Önskar dig en härlig start på ny vecka
    Kram

    SvaraRadera
  2. Flyttat? Eller kanske hjälpt någon annan.. Grattis till bokvinsten! Doften av liljekonvaljer älskar jag när jag är utomhus, inomhus blir den lite för stark för mig. Många gosaker på din lista, det måste man unna sig :)
    Ha en ny härlig vecka!

    SvaraRadera
  3. Precis som Mia undrar jag om flytten. Tror också att du hjälpt någon eller så har du bytt rum/hus på jobbet.
    Å doften av liljekonvaljer är underbar. Den och doften av syrener är avsolut mina favon.

    Å du - egentligen är det väl viktigast att vara värd någonting nu eller ...

    Åsså skrattade jag åt de sista två bilderna: Wheat is wheat... tänk om det stårr "Weed is weed", det hade också varit "fyndigt":-)

    SvaraRadera
  4. Så mycket trevligt att vara tacksam över. Bra tandläkare är guld värt. Sedan blir jag lite nyfiken på flyttkartonger och flytteffiktivet. :-)

    SvaraRadera
  5. Härlig lista denna vecka också.
    Liljekonvalj som doftar så gott!
    Mina i skogen har inte slagit ut ännu så jag får vänta lite till! :(
    Ha en jätte fin kväll!
    Stor kram
    Susanne

    SvaraRadera