torsdag 29 oktober 2015

Magiskt


http://www.harrypottertheplay.com/

Kl. 11 GMT igår släpptes biljetter för oss som var med på deras mejl-lista sedan tidigare. 3 minuter över (jag vet - men nöden har ingen lag) var jag inne ... som 16879:e i kön! Det tog två timmar - ca - men nu har jag biljetter för tre. :) Ingen dålig anledning att åka till London!

Pjäsen är en tvådelad episk saga som tar vid 19 år efter att den sista boken "Harry Potter och Dödsrelikerna" utspelades och en numera vuxen Harry och hans yngste son, Albus Severus (döpt efter Dumbledore och Snape) står i centrum.





Jag:



Alla omkring mig:








11 kommentarer:

  1. Jösses va häftigt....har sett alla filmerna och är i skrivande stund inne på att avverka alla talböckerna inlästa av stephen Fry...magiskt är ordet.

    Den där nya måste jag se.....ha de bäst nu. :)

    SvaraRadera
  2. Vilken bra anledning till Londonbesök!

    SvaraRadera
  3. Stort GRATTIS till biljetterna! Har läst alla böcker (flera gånger till och med) och sett filmerna. Å det är ju verkligen en toppen anledning att åka till London!

    Ser att det också är en bok. Akedemibokhandeln - here I come!

    SvaraRadera
  4. Å va roligt! Grattis till biljetterna! :)

    SvaraRadera

  5. Så kul :-) grattis till biljetterna och mycket nöje när det blir dags... :-)

    Kramen ❤️

    SvaraRadera
  6. Helt klart värt resan :)
    Även jag skulle ha begett mig ;)

    SvaraRadera
  7. Åh, vad roligt! Vilket härligt äventyr! Jag bara älskar Harry Potter. :)

    You Rock!!!

    SvaraRadera
  8. Grattis! och helt underbart att få dela din glädje, ser dig framför mig i den tecknade filmsnutten:-)
    /Kiki

    SvaraRadera
  9. Magiskt var ordet :)! Grattis!

    SvaraRadera