måndag 18 januari 2016

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!



4620 – 4642

God müsli
nystarter
snö som ligger kvar
mys-frukost på jobbet
intresseklubbar
snöbollslek
kaffepaus i kyrkan
frågetävling
”knubbis-klubben”
filmval
eftersnack
ny ljudbok
sovmorgon
antikvariat-besök
go’ lunch på mysigt fik
drakar
att bästa boken på mycket länge kommer att få en fortsättning
årets första riktigt goda apelsiner
roliga skyltar
sköna Youtube-klipp
undanplockade juldekorationer
fotoarkiv med värmande sommarbilder
bokad optiker-tid
fotade fototeman på lager













7 kommentarer:

  1. Smålog när jag såg att vi båda hade apelsiner på vår lista idag! Du har även andra punkter som skulle kunna vara mina - bland annat om böcker och foton. Härlig lista som vanligt!
    Önskar dig en riktigt härlig måndag!
    Kram på dig ♥

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en alldeles underbar start på veckan !
    Drakar ??? Nyfiken som bara den ;)
    Älskar ljudböcker
    även nyfiken på vilken du tycker är bästa boken?
    Skyltarna ger en verkligen energi, så många varma skratt och härliga skyltar det gillar jag med och den var på min lista förra veckan :)
    Stor Kram Och TACK för att du startat den här listan som verkligen gör så mycket !!

    SvaraRadera
  3. Nystart kan vara väldigt bra. Och mysigt med sovmorgon, frukost och böcker. Drakar? Sommarbilder är underbart att titta på nu i vinterkylan och samtidigt drömma sig bort lite... Ha en toppenvecka!! Kram

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag faktiskt otroligt glad:-) Inte trodde jag att Skyltsöndagen skulle hamna på din tacksamhetslista. Stort, stort tack för det - och för länken:-)

    Åsså fastnar jag på snöbollsleken som väcker många roliga minnen. Man ska ha barnasinnet i behåll livet ut, eller hur!!!

    SvaraRadera
  5. Underbar lista! :)
    Å va roligt att du också gillar BP's skyltsöndag! Jag älskar den!
    Nu är jag tillbaka igen med en lista efter några veckors uppehåll!
    Men tacksam är jag varje dag ändå för allt jag har! ❤
    Stor kram fina Eva!

    SvaraRadera
  6. Många fina saker på din lista. Jag fastnar direkt på sovmorgon. Älskar sovmorgon! :-) Fotade fototeman på lager... Det är bra! Tänker att det är till 365 du ska använda dem. Kul! Härlig ny vecka till dig! Kram

    SvaraRadera
  7. En riktig finlista, snölek kan man ju bara tokgilla. Och nys-frukost, och sovmorgon, och ....allt! Kram

    SvaraRadera