måndag 24 oktober 2016

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!


bra regnkläder
shopping-listor
tid att tänka efter
plats att lägga saker så man kan börja packa tidigt
bra, oplanerade, samtal
Bra orientalisk mat ... långt ute på bonnvischan
sovmorgon
läger ...
... som funkar
10 kg potatissallad (som räkte och inte blev en massa över)
elektriska grillstartare
a friendly banter
Fantastiska unga ledare
... och ConfaCoacher
filmer som är så bra att man kan se dem igen och igen och ...
kramar
"hämtlunch"
Komma Hem (igen och igen och ...)
sova på soffan
elektriska filten
laptop








Koncentration, inlevelse och glädje ... 


Må din vecka vara minst lika härlig!










8 kommentarer:

  1. Det låter som om du har varit på läger igen. Å som vanligt blev det lyckat och du blev nöjd:-)

    SvaraRadera
  2. Fin lista. Bra regnkläder och att komma hem - jo, det är fina saker.

    SvaraRadera
  3. Jag blir alltid lika glad av att läsa dina tacksamhetslistor Eva. Vilket fantastiskt sätt att börja en ny vecka. Att påminna sig själv om allt det som gör livet så fantastiskt. Stort som smått. Jag hoppas din vecka kommer bli en riktigt härlig en. Färgsprakande vacker. Och du, tack för dina fina ord hos mig. Alltid lika mjuka, varma och kloka. Tack.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Bra regnkläder behövs nu, så vi kan ut och njuta av höstfärgerna.
    Önskar dig en mysig vecka!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  5. Sovmorgon lät trevligt :) Kramar kan man aldrig få för mycket av :) Ta sig en lur på soffan är aldrig fel ;) Tid att tänka efter är rätt viktigt! Nu kör vi en ny vecka full av nya möjligheter :

    SvaraRadera
  6. En lista klart lägerinfluerad. Men fastnar på elektriska filten, vet att den är bra men låter läskig :-)
    Ha en bra vecka!
    /Kiki

    SvaraRadera
  7. Så många fina tacksamheter!

    SvaraRadera
  8. Kan tänka mig att det blev ett roligt och lyckat läger. Kan också tänka mig den sköna känslan att komma hem! Jag är också sån som lägger fram det jag ska ha med mig ett par ar innan och sen fyller på... Tur att man har plats. Kramar är bra i alla dess former!
    Ja de där finesserna i mannens bil är säkert svindyra men han har tjänstebil som tur är :) Ha en fin fortsättning på veckan! Kram

    SvaraRadera