måndag 19 mars 2018

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!

dagar som flyter på
tuggummi när tandborsten är långt borta
någon att bolla med
en kurs att gå, kanske
D.Y. kom från Berlin för en långhelg
Ready Player One som ljudbok
modet att beställa en ny telefon
vårens sista läger
mina lysande medledare
konfirmander som kan 
god mat
egen bil
solen som upplivar vintertrötta själar
hörlurar
sovmorgon
gott sällskap













9 kommentarer:

  1. Den ljuvliga solen, så härligt! Igår sken den här, idag skiner den! Måste ut!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Haha, modet att köpa ny telefon. Jag vet, känner likadant. Tycker det är kul med en ny telefon men det är också jobbigt innan allt sitter där det ska och man hittar runt. Hoppas du blir nöjd med den!

    SvaraRadera
  3. Gillar verkligen din bild och din lista. Bilden andas vår att den är ändå på gång.
    Önskar dig en ny fin vecka ! Kram

    SvaraRadera
  4. Ja solen mår man verkligen bra av efter en lång och kall vinter och all snö som har kommit från ovan.
    Ha det bra.

    SvaraRadera
  5. Solen har man uppskattat denna vecka ja :) Ny telefon kul :) Hörlurar är en riktigt viktig detalj som tex man kan ha ostört i sängen... En fin lista typiskt Eva :)

    SvaraRadera
  6. Gillar särskilt "tuggummi när tandborsten är långt borta" denna vecka, haha

    SvaraRadera
  7. Tuggummi i stället för tandborste - tack för det tipset:-) OnePlus 5T mobilen har jag aldrig hört talas om. Där har jag lärt mig nå't nytt igen. Och solen som har visat sig fyra dagar i rad här med upp till fem plusgrader är helt underbar. Det droppar överallt, så det finns hopp:-)

    SvaraRadera
  8. Hoppas du blev nöjd med nya telefonen, jag har ännu inte blivit helt vän med min :-P

    SvaraRadera