måndag 17 september 2018

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!


god mat
grönt te
soliga dagar med promenad
regniga dagar hemma i soffan
träff med unga vänner
veganskt till alla - uppskattat
tvåsamhet
yngste sonens nya jobb
att kunna koppla av
avklarade "måsten"
ledig helg
sovmorgon
ljusrostat kaffe
mörk choklad
distans
... och närhet











5 kommentarer:

  1. Vilken otroligt läcker bild! Har ju sagt det förut, men det tål att upprepas - jag saknar dina fantastiska foton!
    Mycket godis där i din tacksamhetslista, bland annat god mat, promenad när solen skiner (vilken sommar vi har haft och fortfarande har), ledig helg, sovmorgon etc. etc.

    SvaraRadera
  2. Motsatserna berikar, det kan gälla sol och regn, närhet och distans, veganskt och mörk choklad (som i o f s lätt kan vara vegansk den också ;-) )
    Att njuta av läget som det är <3

    SvaraRadera
  3. Det blev lite sent med Tacksamhetslistan, det är redan onsdag idag!
    Ljusrostat kaffe och mörk choklad, skrev du. Jag föredrar mörkrostat kaffe och ljus choklad!
    Ha en fin vecka!! Kram Karin

    SvaraRadera
  4. Tänkvärd tacksamhet, som vanligt. Får också mig att tänka till.
    Önskar dej en fin weekend!

    SvaraRadera
  5. Jag har bestämt mig för att lägga ner min blogg, och bara vara aktiv på G+ och FB. Men vill gärna behålla Tacksamhetslistan, som jag publicerar på G+. Hoppas att det är OK!
    Ha en fin söndag!
    Kram!

    SvaraRadera