tisdag 9 juli 2013

Ömtålig



Tisdags Tema





20 kommentarer:

  1. En ömtålig liten varelse som är riktigt vacker i din redigering! Hoppas att inga faror lurar på den!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Vacker bild. Renodlad och harmonisk.

    SvaraRadera
  3. Et meget fint eksemplar, meget skrøbeligt :-)

    SvaraRadera
  4. Oj sååååååå vackert redigerad!!!
    Tack vare dig och några andra börjar jag faktiskt gilla svart/vita bilder som jag alltid varit emot. Bra jobbat där:-)

    SvaraRadera
  5. Snyggt i svart/vitt ja nog är dom sköra alltid.
    Släpper också ut dom, dom är ju så söta ;-) och inte direkt några flygaress;-)
    Ha en bra dag;-)

    SvaraRadera
  6. Oh så fin bild på det ömtåliga livet :)

    http://fotochip.wordpress.com/2013/07/09/tea-pot/

    SvaraRadera
  7. Ömtåliga, så sköra och vackra. Väldigt snyggt redigerat även om jag tror fjärilen är som allra vackrast i färg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. "Min" fjäril tappade ingen färg i och med att jag gjorde bilden svartvit. Den var det ... alldeles av sig själv. Så jag fick omgivningen att stråla ifatt med den i en mjukt grå ton ;)

      Radera
  8. Så snyggt fotat att man kan se hur ömtålig den är. Kanonbild i mitt tycke.

    SvaraRadera
  9. Likte dette.
    Nesten transparent og skjør :)
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2013/07/09/omtalig/

    SvaraRadera
  10. Ömtålig och ganka otäck tycker jag...

    SvaraRadera
  11. Vilket konstverk du har fått till!
    Tänkte också på att det finns många ömtåliga saker i vår natur men jag kan ju glömma att fota flygfän... inser min begränsning. Snyggt jobbat!

    SvaraRadera
  12. Snygg redigering! De är verkligen ömtåliga och det ser man i din bild.

    SvaraRadera
  13. Så skirt och ljuvlig - poesi om en fjäril!

    SvaraRadera
  14. Ömtålig och så vacker på din bild! Snyggt fångat o snyggt redigerat!

    SvaraRadera
  15. jag måste berätta att min käre make brukar ibland säga att jag är ett skört käril, men jag brukar skoja till det med att uppfatta det som en skär fjäril. men om jag kombinerar dessa blir det en skör fjäril, det är det jag är ibland.
    tyvärr inte lika vacker som din fjäril, men jag är iaf snäll.
    aino

    SvaraRadera
  16. nä, så tokigt det blev på slutet. jag menar inte att fjärilar är dumma. ja, du förstår kanske.
    aino

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Jo, jag förstår, skära fjäril ♥

      Radera
  17. Ah så sant! Men vacker är bild!

    SvaraRadera