onsdag 31 juli 2013

Livselexiret




Onsdagstema





17 kommentarer:

  1. Mmmm, utan kaffe klarar inte jag heller men jag nöjer mig med en eller ett par muggar på morgonen, sedan inget mer. Men får jag inte det får jag huvudvärk.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar verkligen när du visar dina egna bilder! Du har ju öga för bra motiv! Även om jag ju föredrar té...

    SvaraRadera
  3. Og lidt fløde, så siger jeg ja tak. Og Frederik, vores hund, siger ja tak!

    SvaraRadera
  4. Den vätskepåfyllningen gillar jag! Kaffe på morgonen är oslagbart för att få livsandarna att vakna! Toppenbild!!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  5. WOW! Vilken härlig bild. Å då syftar jag inte bara på vätskepåfyllningen som jag aldrig skulle klara mig utan heller:-)

    SvaraRadera
  6. Te för min del tack, men vilken fin bild!

    SvaraRadera
  7. Det ligner karamelsauce, men det er måske fordi jeg er lidt sliksulten :-D

    SvaraRadera
  8. Fantastisk bild!! Så snyggt komponerad och härliga färger! Kan inte se på bilden om det är kaffe eller te men oavsett dricker jag inget av det...det ska vara kalla drycker! :O))

    SvaraRadera
  9. Vilken bild, får mej att längta efter en kopp får nog göra en repa ut i köket.:-)

    SvaraRadera
  10. Tack, gärna! Vilken jättebra bild!

    SvaraRadera
  11. Kaffe är gott...
    Kram Kakan

    SvaraRadera
  12. Mmm, jag känner doften av kaffe genom bilden!

    SvaraRadera
  13. Kanonbild Eva!!!
    Att jag själv föredrar en svartare starkare sparsmakad espresso, ja det är en helt annan femma :)

    SvaraRadera
  14. Viktig vätskepåfyllning! Grön Zoegas måste det vara...

    SvaraRadera
  15. Min favvovätska - alla kategorier! Helst espressosmak iofs men ändå. Perfekt bild! :)

    SvaraRadera
  16. Och sååå kaffesugen jag blev nu, men bäst att vänta till i morgon annars kommer mina ögon att vara uppspärrade hela natten! ;-)

    SvaraRadera
  17. Ja den där vätskepåfyllningen behöver man :) snyggt fotat!

    SvaraRadera