tisdag 26 maj 2015

Ett inlägg för en viktig sak









11 kommentarer:

  1. Sådana här saker kan det aldrig bli för mycket av. Pengar som går till en bra sak det gillar vi. Ska fundera vidare på om att skicka efter detta armband fast jag har två andra redan som stödjer cancerfonder och ...
    /kram

    SvaraRadera
  2. Håller mig till "Fuck Cancer" armbanden som jag har ett antal av vid det här laget. Mera mitt stuk efter bortgång av min bästa vän i just cancer 2012...
    Men toppen att du gör reklam för kampanjen!

    SvaraRadera
  3. Vad fint att du har lagt upp vår hopp-shop här! Lycka till med försäljningen - och varmt tack för ditt betydelsefulla stöd! <3

    SvaraRadera
  4. Ja, fuck cancer säger jag med! Hur går jag tillväga för att låna deras bild och lägga upp den på bloggen?

    SvaraRadera
  5. Bra sätt att få in lite pengar till Barncancerfonden! Jag ska genast beställa ett armband!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det!
      Jag beställde själv gåvor till alla "mina" unga ledare via barncancerfonden. Alla bidrag små ...

      Radera
  6. Har inte bloggat på evigheter och inte varit in på andras bloggar på lika länge men av en slump gick jag in på din och såg den här fina grejen. Har beställt tre armband till mig och mina flickor, så tack för att du la upp länken. Cancern måste utrotas!
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du handlade :)
      Cancer är ett elände - fy sjutton! Allt man kan göra för att bidra till att i hitta ett sätt att utrota den är väl värt det!

      Radera
  7. Härligt att du hakade på! Jag hade hoppats på det, du har ju så många fler läsare :-)
    Med önskan om en god helg, hoppas förkylningen nu är ett minne blott
    Kram

    SvaraRadera