torsdag 28 maj 2015

Ikväll ...


... ska jag gotta mig i Bokmässans Seminarieprogram. Det kom ut idag. Jag fick det på nätet - men så hade en vänlig själ lagt ett äkta pappersexemplar (som var menat för chefen) i min brevlåda på jobbet. Den fick följa med hem (chefen får vänta på sin tur! - Tack okända kollega som tänkte på mig!)!


Nyfiken? Man kan läsa den HÄR!


När är Bokmässan? 24 - 17 september! Kanske ses vi där? 
Fredagen är min dag  - bara en ytterst dumdristig person skulle försöka stoppa mig!









3 kommentarer:

  1. Du var ju där ifjol och stortrivdes. Så himla kul att du åker dit i år igen! Å du, jag skulle aldrig våga stoppa dig;-)

    SvaraRadera
  2. Kan man köpa denna tidning någonstans eller ...
    Vet att den går att läsa på nätet men det blir inte alls samma som att hålla i tidningen/kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tror att man måste beställa den! Det kan man göra här:
      http://www.bokmassan.se/program/bestall-seminarieprogrammet/

      Radera