lördag 16 maj 2015

Jag frågade hur det är att ha fyllt 60




Ordlös Lördag







16 kommentarer:

  1. Hahaha! Vilken tolkning! Å tummen upp för den positiva inställningen:-)

    SvaraRadera
  2. Härlig tolkning! Bättre svar kan man inte få!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Frugan fyllde ju sextio för en del år sedan..tre noga räknat....det var ypperligt tyckte hon...ännu bättre när hon fick möjlighet att ta pension ett par år senare. ;)

    Trevlig afton.

    .

    SvaraRadera
  4. Är det bara jag som känner en viss ångest över att fylla 60 om en dryg månad? Jag fattar öht inte var alla mina år har tagit vägen? Hur kunde det gå så FORT? Och kommer kommande år att gå lika fort så är det ju snart SLUT!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man får nog lära sig att ta det lugnt så man hinner reflektera över allt gott ... och inte bara låta det rusa förbi. Njuta. Medvetet! Jag tror det hjälper!

      Radera
  5. Det kändes värre än att fylla sjuttioi alla fall. Femtio var allra värst - då var jag ju slut som kvinna, tyckte jag. Jag firade inte min femtioårsdag alls. Inte sextioårsdagen heller. Men på sjuttioårsdagen var det stor fest. Men inte hade jag en aning om att livet efter sextio skulle bli så oerhört innehållsrikt, trevligt och omväxlande!
    Ingrid

    SvaraRadera
  6. Härlig inställning! :)
    Hoppas jag känner samma sak när jag kommer dit.
    Kram på dig denna regniga dag!
    Susanne

    SvaraRadera
  7. Vissa dagar är det tummen upp - andra tummen ner. För det mesta märks inte åldern... men slutet närmar sig med snabba steg och det gäller att ta tillvara varje dag.
    Fiffig lösning!

    SvaraRadera
  8. Varje ålder har sitt...både positiv och mindre positiv.

    SvaraRadera
  9. Hoppas jag kan svara likadant när min 60-års dag kommer! :)

    SvaraRadera
  10. Underbart foto och inlägg! Jag ler med hela ansiktet och hoppas att jag också säger så.

    SvaraRadera
  11. Toppen! Tummen upp för ditt inlägg!

    SvaraRadera
  12. Så skönt, då vet jag att de blir bra när man kommer dit :)
    Kramiz

    SvaraRadera