tisdag 19 juni 2018

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag 
(om jag inte, som iden här veckan, skulle bli sen av någon anledning  
... som glömska till exempel),
 det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!


En väldigt trevlig dag i Gbg med blivande kollegor
Rundtur i blivande verksamhetshus
God sommarlunch med kollegor
en stilla stund vid havet (en paus i galenskapen som var förra tisdagen)
samtal med D.Y.
en trevlig kväll med våra unga ideella
grillade Ahlgrens bilar
gåvor att ge
bilturerna till och från ... allt. Tid för reflektion.
hemmets lugna vrå
promenader vid havet - i vinden
Pokémon-event med goda vänner i alla åldrar











6 kommentarer:

  1. Grillade Ahlgrens! Det var något nytt!
    Ha nu en riktig fin midsommarvecka, och njut av den härligaste sommarmånaden!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Jag småler åt dina Pokémon-event �� Hemmets lugna vrå är något som ska uppskattas mer �� En fin ny vecka till dig nu ��

    SvaraRadera
  3. Ahlgrens bilar gillar jag vart femte år ungefär, men jag visste inte att man kan grilla dom. Där ser man!
    Sedan har jag bara några frågor/funderingar - ska du byta jobb/stift eller ska du få nya kollegor där du är nu?
    Ja, jag vet att jag är nyfiken;-)

    SvaraRadera
  4. Göteborg är inte fy skam,min gamla hemstad. Ska dit i juli månad.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Rundtur i blivande verksamhetshus låter spännande och en trevlig kväll med ideella ungdomar måste ha varit givande. Även promenader vid havet, dock inte i vind. Ha en bra midsommarhelg.

    SvaraRadera
  6. Grillade bilar, då måste du ha små grillspett.

    SvaraRadera