fredag 28 december 2012

Blott blått



Ordlös Lördag




16 kommentarer:

  1. ..så flott rimmar ju bra till din fyndiga rubrik ;-) Väljer istället att säga att du visar en helt fantastisk bild !

    SvaraRadera
  2. Riktigt snyggt och härlig blå ton;-)

    SvaraRadera
  3. Skrev precis hos Anita att jag är ganska så "allergisk" mot allt som heter monokrom. Men den snöflingan/iskristallen köper jag. Den är faktiskt vacker! Snyggt jobbat!

    SvaraRadera
  4. Ah, vad roliga bilder du tar. Blir glad! :-)

    SvaraRadera
  5. Så snyggt med snöflingan i härlig blå ton! Enkelt och stilrent!

    SvaraRadera
  6. An interesting composition, excellent lighting, I like the blues. Greetings.

    SvaraRadera
  7. Blått är flott! :)
    väldigt fint.

    SvaraRadera
  8. Så vackert, den blåa tonen är jättefin. En tavla!

    SvaraRadera
  9. Isande kallt blått. Vackert!

    SvaraRadera
  10. Det här gillar jag, måste ut och fånga lite snökristaller på bild. Inte svårt häruppe. :)
    Vacker bild. :)

    SvaraRadera
  11. De blå färgtonerna får iskristallen eller om det är en snöflinga att visa sin vackraste sida!

    SvaraRadera
  12. Snyggt, blått är dessutom min älklingsfärg.
    Gott Nytt År till dig!

    SvaraRadera
  13. Otroligt vacker bild, blir inspirerad att gå ut och fota snöflingor nära nära.. :)

    SvaraRadera
  14. Så vackert! Här syns det verkligen att varje snöflinga är ett litet konstverk. Önskar dig ett Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  15. Vilken snygg bild. Noterar att flera valt olika blåa nyanser i sina bilder.
    Din bild förmedlar även en känsla med färgen, läckert gjort. Själv valde jag en annan väg, det var faktiskt ganska blått, åt stålblå hållet där inne ursprungligen. Så varför inte byta, så det gjorde jag? ;-)
    Tack för din kommentar och Gott nytt År! :-)

    SvaraRadera