onsdag 13 mars 2013

Like this one!



Idag det en IT-snubbe och "lekte" med min dator på jobbet. Nödvändig "lek" - förvisso. Men kommentaren "du kan väl göra annat under tiden" tyder på att de nog inte vet var man förvarar sitt material?
Nåja, jag åkte och köpte surfplatta istället (en liten en - knappt märkbar) :) På arbetstid. För jobbets pengar ;)
När jag kom tillbaka fick jag ta låååång lunch ... en sådan man längtar efter när man INTE kan ta en (känns det här bekant?) och nu kunde jag inte njuta, för jag BORDE ...

Nåväl, Soffan, here I come! 
Imorgon är en ny dag!






3 kommentarer:

  1. Tänk vad man är beroende av sin jobbdator.

    SvaraRadera
  2. I mina öron låter det rätt sunt....din hantering av det hela! <3

    SvaraRadera
  3. Kommentaren "du du kan väl göra annat under tiden" har man ju hört förut. Då brukar jag göra som du - för man vet ju hur låg tid lekar med datorn tar. Fast jag skulle nog ha njutit... om det inte hade varit så svinkallt (här i 08 alltså)... under långlunchen;-)

    SvaraRadera