fredag 24 oktober 2014

Muggen, bordet, kaffet, stunden ...




Fredagstema







8 kommentarer:

  1. Ser inbjudande och mysigt ut, med tanke på vädret så lockar en kopp varmt hela tiden. Så fint med lövet i bakgrunden, blir ett mycket vackert stilleben.

    SvaraRadera
  2. Också en vardagssituation att njuta av :) fint fotat!

    SvaraRadera
  3. Oj då! Dags för lunch tror jag - sedan kaffe.

    SvaraRadera
  4. Ser riktigt inbjudande ut.
    Fast muggen fylld med te då förstås.
    Snyggt komponerat foto!

    SvaraRadera
  5. Snacka om total succe med en arrangerad bild:-)

    SvaraRadera
  6. Njut! Ett höstlöv förgyller alltid dagen, och om jag får byta till te i min kopp hänger jag gärna på!

    SvaraRadera
  7. Vacker bild. Jag gillar att lövet ligger där så fint.

    SvaraRadera
  8. Tilltalande och så mysigt :)

    SvaraRadera