måndag 15 maj 2017

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!

trevliga terminsavslutningar i olika grupper
extra god frukost
hjälpsamma fackligt kunniga
"firmans" nyinköpta hus för verksamhet
en trevlig guidad tur
Planerad filmklubb till hösten
lunch med planering
örter i kruka
En ståtlig palm
kalas-inbjudan
ledig fredag
nya Doctor Who-avsnitt
kaffe och bok, ute, med solen i ryggen
en tur med fotoklubben
choklad med lemon & ginger
sova fm
fm-kaffe på det
avslutning med korvgrillning
uppehåll i vädret
läsflyt
bra böcker på rad




Pascal Campion

Idag ska vi till Nordens Ark - vi får hoppas att vi alla orkar ha ovan inställning till regn 
;) för det ser inte ut att bli någon sol.

Ikväll ska jag och ett gäng sköna människor på Sing-A-Long :) 
Sound of Music. Då bryr vi oss inte om det regnar!

Det kommer bli en händelserik dag!

Önskar er en fin en!







5 kommentarer:

  1. En lång fin lista ... det finns mycket att vara tacksam över :)
    Vilken härlig bild - tack för länken till konstnären!
    Du har många olika trevligheter att se fram emot idag - önskar dig en underbar dag!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att regnet upphör efter ett tag!
    Sova fm, är ngt som tilltalar mig numera. Jag som alltid tidigare har varit morggonpigg!
    Ha en mysig dag med många trevligheter.
    Kramar Karin

    SvaraRadera
  3. Örter i kruka, ledig fredag , flera bra böcker i rad så bra saker !!!!
    Tack för att du fortsätter att inspirera oss finaste !!
    Jag har en bok som är helt fantastisk, skriver om den i veckan så jag återkommer med tips om du inte redan har läst den
    KRAMISAR

    SvaraRadera
  4. Noahs ark - såååååå fint det är där. Å så himla tråkigt om ni inte fick någon sol.
    I din tacksamhetslista fastnar jag på Dr Who och den ståtliga palmen. Undrar var den kommer att planteras - palmen alltså, inte Dr Who;-)

    SvaraRadera
  5. Choklad med ingefära och citron, är det den fyllda varianten eller den tunnare? Den fyllda är sanslöst god. Inser att jag inte köpt den på väldigt länge nu. Finns den ens kvar i sortimentet?

    SvaraRadera