måndag 26 augusti 2013

2 regler för framgång


1. Berätta inte allt du vet





7 kommentarer:

  1. Nu är du mig övermäktig igen!!!! Vad är den andra regeln då? Eller är det som vanligt att alla utom jag förstår;-)
    Men den första regeln kan jag iaf skriva under på;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hade jag plitat ner regel två så hade jag ju direkt brutit regel ett ... liksom ;)

      Radera
  2. Herregud det sa min mormor alltid till mig. Att jag inte lyssnade :)
    Men klart det finns någon sanning i det!

    SvaraRadera
  3. Hahaha, den fick jag fundera till på, klurigt och roligt!

    SvaraRadera
  4. Så himla smart du är! Det där ska jag lägga på minnet!
    Min man kommer älska det här inlägget!
    Kram
    M.E

    SvaraRadera
  5. Svar: Jag gillar di också:-)
    Å du vet ju vid det här laget att jag är trög. Men nu förstår jag. Ser med en viss tillfredställelse att statstjänstekvinnan Freja också hade vissa problem där.
    Å visst - klurigt och roligt gillar jag ju också;-)

    SvaraRadera