måndag 30 september 2013

Tre frågor


Sport

1. Vilken sport ser du helst på tv?
Helst? Som i att välja det minst plågsamma? ;) Nja ... är snooker en sport? För det kan jag fastna på om det vill sig illa! Det är något hypnotiskt med deras spel.


2. Går du nånsin till en idrottsarena och i så fall, vad ser du då?
Då är jag nog på en konsert som är förlagd där - eller så är den tom och jag fick chansen att tillbringa en fotodag där (hade inte DET varit coolt så säg?).

3. Utövar du någon sport?
Njae, det är ju alltid en sport att sitta framför datorn så länge som möjligt på morgonen men ändå inte bli sen till jobbet - men jag tror inte det räknas ;)










4 kommentarer:

  1. Hahaha! Maken hade nog svarat som du;-)
    Mina svar på frågorna vet du ju: fotboll för hela slanten. Å snooker är en sport... för somliga;-)

    SvaraRadera
  2. Själv brukar jag vråla: må bäste person vinna! Följt av ett: sporten förbrödrar! Hjälper inte det skanderar jag: bollen är platt!
    Sedan får jag vara ifred.

    SvaraRadera
  3. hahahahaha... instämmer helt och hållet
    aino

    SvaraRadera
  4. hahahahaha... instämmer helt och hållet
    aino

    SvaraRadera