måndag 25 december 2017

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!

Ledig så jag vet inte vilken dag det
julgröt
bästa tomten - är min 
sovmorgon
postade julkort
julkort vi fått
fin julkonsert
gott sällskap
Pokémon-gym utanför lägenheten - behöver inte ens gå ut ;)
slow-cooker
finaste julklappen (bild kommer)
telefonsamtal
läsa böcker i lugn och ro
se filmer
ledig, ledig , ledig


















8 kommentarer:

  1. Sovmorgnar är skönt! Juldagen har alltid varit en sån där "gå-i-morgonrocken-dag!
    Njut nu av ledigheten!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt att vara långledigt, speciellt om man haft det ganska så stressigt som du. Så du fick också några "riktiga" julkort. Själv räknade jag till åtta och är glad att jag skickat kort till samma som postat till mig. Pinsamt annars;-)

    PS. Nalle Puh är en väldigt smart herre;-) DS.

    SvaraRadera
  3. Jag delar mycket på din fina härliga lista 👍 Ringde ett samtal till en vän på söder, ja ledig kan man knappt stava till... Julkort kom det här med men jag skickar fler med glädje 🤗 Julgröt ja... det ska jag beställa till frukost imorgon 👌 God fortsättning ❤️

    SvaraRadera
  4. Jag funderar på att köpa mig en slowcooker men det har inte blivit av än. Återkom gärna med vad du tycker om den!

    SvaraRadera
  5. Det finns verkligen så mycket att vara tacksam för. Har haft en underbara jul och behöver lite ledigt nu!
    Önskar dej en fin dag!

    SvaraRadera
  6. Visst är det härligt att inte ha koll på dagarna �� funderar på att ställa larmet när det är dags att börja jobba igen ��

    SvaraRadera
  7. Härligt att vara så avslappnad och ledig så man inte vet vilken dag det är. Känns på listan som om ni haft en bra jul. Det hoppas jag verkligen! Jag hade sån ångest innan julen hur det skulle gå för sonen men det gick jättebra och han var nöjd. Så skönt!
    Nu tackar jag dig för alla fina inlägg och kommentarer under 2017 och önskar dig och din familj ett fantastiskt 2018! Stor kram ❤

    SvaraRadera
  8. Pokémongym utanför lägenheten - nu bor du inte på landet längre!

    SvaraRadera