måndag 26 september 2016

Tacksamhet ...


Under den här bilden återkommer, varje måndag, det som förgyllt den gångna veckan. 
Gör du något liknande?  :) Länka gärna via InLinks nedan så vi kan hitta varandra!  
Tillsammans gör vi vardagen ljusare!


Smörgåstårta
grattis-sång för en blyg liten
nytt pokénad-stråk
att hålla förta Pokégymmet
min kompanjon i allt
möte med kaffe
symboler
de sköna veckomässorna – igång igen
kvitto på saker gjorda
oväntat fikasällskap
läsa i sängen
att bli lyssnad på
trevliga blogg-kommentarer
tuggummi
wi-fi
bokmässan
signerade böcker
författarmöte
lucia-planer
skedar (bestick- över huvud taget)
pride
parad
gemenskap
engagemang
solglittrande hav
skriva
tankar
pussar
nya extraljus på bilen (tack, älskling)
stolthet








Glöm inte att njuta av hösten! :)








6 kommentarer:

  1. Älskar dina ärliga härliga listor fastnade speciellt för Möte med Kaffe , bokmässan, och solglittrande hav 💙💙💙
    Stor kram till dig

    SvaraRadera
  2. Det känns att den gångna veckan innehållet mycket!
    Kul!
    /kiki

    SvaraRadera
  3. Denna vecka fastnar jag på oväntat fikasällskap, låter spännande. Och att bli lyssnad på är viktigt! Många många fina punkter på din lista. Hoppas veckan blir lika fin!

    SvaraRadera
  4. Det är så härligt att läsa din lista! Ett tag försökte jag skriva ner minst tre saker jag var tacksam för varje dag för att få ihop en lika lång härlig lista som du men jag glömmer ju bort det.... Synd för att det är ju ganska svårt att komma ihåg alla sakerna på beställning på måndagen. I dag var det särskilt svårt :-( Men jag gläds åt din lista istället!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Mycket härligt på din lista. Läsa i sängen, författarmöte, gemenskap och engagemang... Ha en fin vecka!!

    SvaraRadera
  6. Det var en riktigt lång och härlig lista! :)
    Blir alltid inspirerad av dig! ❤
    Tack för att du finns! 😙

    SvaraRadera