söndag 21 oktober 2012

Den som väntar på något gott ...


Lördagen blev en inomhusdag, regnet gjorde den till det.
Då städades det, lagades det mat och slöades
... jo, det fototrissades också förstås!


Idag gav vi oss ut i regnet ... det fick bära eller brista.
Man kan ju få klaustrofobi för mindre liksom.
Så vi fikade gott och strosade omkring på loppis.

Efter lunch, en stund på soffan och kaffe så kom solen fram
och vi gav oss ut i trädgården och njöt :) Kallt men ljust!
Härligt!

Hos Marit kan du se fler helgbilder!





8 kommentarer:

  1. Superfina helgbilder, vet du vad jag ser i molnet? En skidåkare... lite suddig och sned men ändå :)

    SvaraRadera
  2. Solen! Vad är det för nåt? Har inte sett till något sånt härikring på länge ;-)

    SvaraRadera
  3. Här har det faktiskt visat sig lite sol :) HOppas den sträcker ut sig och når fler!
    kram
    Fia

    SvaraRadera
  4. Liknar lite min helg. Fast jag har dubbelarbetat, tiden i soffan har jag använt för att starta upp en ny blogg att flytta till .

    SvaraRadera
  5. Sv: Jag flyttar bloggen för att samla ihop mig på Blogger. Där är det lättare att hålla kontakt med andra med t ex blogglistor. I och med att jag har gjort 365-utmaningen på Blogger så har jag vant mig vid att blogga där. Det är väl inte enklare än Blogg.se, men inte svårare heller. Jo i början tyckte jag det var svårare, men man lär sig ju. :)

    SvaraRadera
  6. Det blev ju mycket gjort trots regn och rusk!
    Och till slut härliga höstbilder från trädgården...
    Skönt att ni också fick del av det efterlängtade solskenet!

    SvaraRadera
  7. Fina bilder!
    Jag tycker så mycket höstbladet, som ligger i vätan.

    SvaraRadera