fredag 22 mars 2019

Tacksamhet ...


Varning: Tacksamhet kan förändra dig! 😊









3 kommentarer:

  1. Fantastiskt! Och vilket jobb, att hålla koll på alla kedjor som det måste bli, det måste liksom grena ut i hur många som helst!

    Men kärnan - eller ska man kalla det för kaffebönan i detta läget? - är ju ändå att vara tacksam för det man har omkring sig i vardagen. Och det försöker jag ju på mitt sätt med Lördagsgodis varje lördag. Ibland är det självklart vad som kvalar in, ibland är det inte alls så lätt att hitta det goda i veckan som gått. Då får man gräva djupare, vända och vrida på saker och situationer. Finns alltid något att vara tacksam över eller att glädjas åt.

    SvaraRadera
  2. Här gillade jag mest den otroligt fina grafiken i presentationen.

    SvaraRadera
  3. Jisses. Jag som förfasade mig över de 1200 liter vatten som går åt i produktionen av en kopp kaffe. Där lär inte alla dessa mellanhänder vara inräknade.
    Nu blev jag lite matt.
    Tur att jag inte dricker kaffe.
    :-D

    SvaraRadera